
Vaardigheden
Functies en rollen
Meer dan 15 jaar werkervaring.
Waarvan 7 jaar in de functie van proces-, project- en verbetermanager. Daarbij waren de hoofdthema’s het implementeren en borgen van o.a.:
- Geoptimaliseerde en nieuwe processen
- Performance van een afdeling verbeteren en afdeling verder uitbouwen
- Implementeren van geautomatiseerde of gedigitaliseerde processen en kanalen
- IT changes en nieuwe systemen
En 8 jaar ervaring als operationeel manager van frontoffice in combinatie met webcare en/of backoffice (administratie: orderverwerking t/m facturatie), waarbij er sprake was van het professionaliseren van afdelingen en het op orde brengen van performance en cultuur.
Aandachtsgebieden en specialisaties
- Procesmanagement
- Verbetermanagement met specialisme Lean Six Sigma Black Belt
- Optimaliseren van customer journey (op basis van voice of customer)
- Performancemanagement en Operational Excellence
- Ervaring met Agile, Scrum en Prince II
Markt en branche ervaring
- Openbaar vervoer (7 jaar)
- Energie (7 jaar)
- Callcenter (3 jaar)
- Logistiek (1 jaar)
Opleidingen en cursussen
- Opleiding Lean Six Sigma Black Belt, Opleiding: Twin Pillars, Examen: Ibis UVA te Amsterdam in 2010
- HEAO-CE Media & Entertainment, Haarlem Business School, afgestudeerd in 2001
- Prince II Foundation, certificaat behaald
- Cursussen: Social Styles, Pyramide Principle